PARODONTOLOGIA

Studiază și tratează afecțiunile gingiei și ale țesuturilor de suport ale dintelui (ligamente de susținere în os).

Cu laserul SIROLaser Advance, la New Dental putem reduce la minim bacteriile provocatoare de boala parodontală, tratând fără durere țesuturile suport ale dintelui.

Astfel reducem riscul instalării parodontozei și implicit asigurăm o viață mai lungă a dinților pe arcade!

Beneficii

Parodontologia

Beneficii

• Păstrarea dinților pe arcadă – (principalul scop)

• Dispariția sângerării gingivale

• Îndepărtarea bacteriilor

• Combaterea respirației urât mirositoare

• Aspect plăcut al dinților și al gingiilor, practic un zâmbet sănătos

• Păstrarea dinților pe arcadă – (principalul scop)

• Dispariția sângerării gingivale

• Îndepărtarea bacteriilor

• Combaterea respirației urât mirositoare

• Aspect plăcut al dinților și al gingiilor, practic un zâmbet sănătos

1Ce este boala paradontală?
Este o afecțiune de natură bacteriană ce evoluează, netratată, de la gingivită până la parodontită (parodontoză).
2Ce este gingivita?
Este forma cea mai simplă a bolii parodontale cauzată, de obicei, de prezența tartrului. Se manifestă prin gingii roșii, inflamate, și prin sângerări provocate sau spontane. Sângerarea apare frecvent la spălarea dinților.
3Ce este parodontoza?
Este forma manifestă a bolii parodontale, formă gravă, caracterizată de prezența pungilor parodontale, care separă dintele de osul ce îl susține. Mobilitatea dentară este prezentă, iar în lipsa tratamentului dinții „cad” din suportul osos, uneori chiar fără să fie afectați de carii.Parodontoza are efecte profund traumatizante asupra psihicului pacientului.
1Ce este boala paradontală?
2Ce este gingivita?
3Ce este parodontoza?

Dacă prezinţi sângerări gingivale, vino la un control!

Doresc o programare