Program

Nou! SIROLaser Advance

La New Dental beneficiezi de tehnologia de ultimă generație SIROlaser Advance, care ne asigură efectuarea de tratamente inovatoare, fără durere!

SIROLaser Advance înseamnă:

• o inovație în tratamente variate: sterilizarea canalelor în timpul tratamentului, sterilizarea pungilor parodontale în afecțiuni ale gingiilor și ale osului, tratamentul fără durere al aftelor bucale, descoperirea dinților parțial erupți, etc.;
  • simplificarea si reducerea perioadei de recuperare pentru proceduri ca: gingivoplastii, frenectomii, incizii, descoperiri de implanturi etc.;
  • anumite proceduri vor putea fi efectuate fără anestezie locală prin infiltraţie;
  • laserul atenuează sângerarea deoarece fasciculul de lumină de mare energie ajuta la coagularea vaselor de sânge expuse;
  • infecţiile bacteriene sunt reduse la minim;
  • leziunile țesuturilor învecinate sunt minime ;
  • rănile se vindeca mai uşor şi ţesuturile se pot regenera rapid;
  • are efect biostimulator, grăbeşte vindecarea, ameliorează durerea, stimulează producţia de colagen;
  • are efect antiinflamator general;
  • are capacitatea de a selecta cu precizie ţesutul bolnav;
  • stomatologul are control asupra puterii laserului;
  • stomatologul are control asupra duratei expunerii pe ţesut;
  • laserul poate fi utilizat în siguranţă pentru copii şi femei însărcinate.